صدور مجوز احداث ۶ درمانگاه تامین‌اجتماعی در شهرهای فاقد مراکز درمانی ملکی خوزستان

مدیردرمان تامین‌اجتماعی خوزستان در دیدار با معاون سیاسی اجتماعی استانداری این استان از صدور مجوز احداث ۶ درمانگاه تامین‌اجتماعی در شهرهای فاقد مراکز درمانی ملکی استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، طی نشست مشترک هدایت‌اله عبدی‌زاده و عبدالرضا روشنی، مدیران درمان و بیمه تامین‌اجتماعی خوزستان با عبدالله افرازه شهاوند، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان موارد و مسائل مربوط به تامین اجتماعی خوزستان مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست مشترک عبدی‌زاده، ضمن تبریک انتصاب معاون سیاسی اجتماعی استانداری، گزارشی ازعملکرد مدیریت درمان تامین اجتماعی ارائه کرد.

عبدالله افرازه شهاوند، با استقبال از طرح‌ها و برنامه‌های سازمان تامین‌اجتماعی در استان بر حمایت و همکاری استانداری و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد.

عبدی‌زاده با بیان اینکه بعد از تهران قوی‌ترین درمان را داریم گفت: علیرغم اینکه استان خوزستان دارای هشت بیمارستان، شش پلی کلینیک و ۱۹ درمانگاه شبانه روزی، سه شیفت، دوشیفت و تک شیفت است اما سازمان تامین اجتماعی مجوز احداث شش درمانگاه در شهرهای فاقد مراکز درمانی ملکی را صادر کرد که به محض مهیا شدن زمین مناسب و رایگان، عملیات احداث آن مراکز انجام خواهد شد.

وی افزود: اقداماتی در این باره صورت گرفت که با توجه به شرایطی که باغملک داشت با نظر سازمان، درمانگاه موقت در ملک استیجاری افتتاح شد و در حال ارائه خدمت به مردم باغملک است .

عبدی زاده به مراحل پایانی عملیات ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان اشاره و بیان کرد: این بیمارستان با بیش از ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی انشاالله در چند ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی گفت: اگر بخواهیم از قابلیت تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان در جهت گردشگری سلامت استفاده کنیم باید به فضای فیزیکی بیمارستان اضافه کنیم لذا با منطقه آزاد اروند رایزنی انجام شد تا دو هزارمتر زمین در مجاورت بیمارستان در اختیار ما قرار دهند.

مدیر درمان استان از هیئت مدیره، مدیرعامل و معاون درمان سازمان تامین‌اجتماعی جهت همکاری درمورد صدور مجوز ایجاد دپارتمان قلب در بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز تقدیر و گزارشی از برنامه‌های مدیریت و سازمان جهت ایجاد این بخش در استان ارائه کرد.

۶۳ درصد استان خوزستان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

در ادامه این جلسه عبدالرضا روشنی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان به جمعیت پنج میلیون نفری استان اشاره کرد و گفت : ۶۳ درصد از این تعداد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

وی تاکید کرد: بخش عظیمی از خدمات غیرملموس سازمان تامین‌اجتماعی در بخش درمان است و این سازمان از هیچ بودجه دولتی استفاده نمی‌کند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان خوزستان به لزوم وصول مطالبات معوقه سازمان تامین‌اجتماعی از سازمان‌ها به ویژه شرکت‌ها و موسسات دولتی تاکید کرد و گفت: با عنایت به بخشنامه بخشودگی جرائم جهت کارگاه‌های کوچک و متوسط (کارگاه‌های زیر ۱۰۰ نفر بیمه شده) خواستار اهتمام جدی همه تشکلات کارفرمایی جهت بهره‌مندی از این بخشنامه و کمک به وصول مطالبات سازمان تامین‌اجتماعی جهت بسط و گسترش خدمات بیمه‌ای سازمان تامین‌اجتماعی در استان به همه اقشار شریف استان هستیم.

در پایان این جلسه معاون سیاسی اجتماعی استان با توجه به موارد مطرحه شده دستور تشکیل جلسات مشترک جهت برطرف کردن مشکلات درمانی و بیمه‌ای تامین‌اجتماعی استان با حضور دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط را صادر کرد.

کد خبر: 60932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =