کسب رتبه چهارم گیلان در کشور در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به لحاظ نحوه اجرا و استقرار طرح استان، در رتبه چهارم کشور قرار داریم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، سیاوش آقاجانی امروز در استانداری گیلان در تشریح آخرین وضعیت از روند اجرای طرح کالابرگ در استان گفت: تاکنون حدود ۱۲ هزار خانوار از مشمولین بهزیستی و کمیته امداد خمینی (ره) در استان، خرید خود را از طریق کالابرگ الکترونیک انجام داده‌اند و تاکنون بیش از ۲۳ هزار تراکنش با مبلغ خرید حدود ۹ میلیارد تومان ثبت شده است.

آقاجانی با بیان اینکه روند استقبال مردم از این طرح رو به افزایش است افزود: بیش از دو هزار ترمینال (دستگاه پوز فعال ) در استان داریم که با برگزاری نشست‌های آموزشی و توجیهی با فروشگاه‌ها و پی اس پی‌های استان به دنبال افزایش این میزان هستیم.

وی ادامه داد: تاکنون از بیش از ۳۰۰ فروشگاه فعال در سطح استان به منظور آزمایش فعال بودن فروشگاه‌ها بازدید شده است.

آقاجانی با تاکید بر اینکه هدف از اجرای این طرح حمایت دولت سیزدهم از اقشار کم درآمد است افزود: در بیش از ۷۰ درصد از دهستان‌ها و مناطق کم‌برخوردار استان، امکان اجرای طرح کالابرگ الکترونیک وجود دارد و در تلاش هستیم تا با کمک فرمانداران و ستاد اجرایی کالابرگ در شهرستان‌ها در اسرع وقت امکان اجرای طرح در تمام مناطق استان فراهم شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در پایان با اشاره به اختیاری بودن طرح کالابرگ و با بیان اینکه خانوارها می‌توانند یکماه زودتر از واریز یارانه از اعتبار خود استفاده کنند افزود: همه خانوارهای مشمول طرح می‌توانند با نصب برنامه شبکه ملی اعتبار(شما)و یا شماره گیری#۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی مانده اعتبار خود مطلع شوند.

کد خبر: 60960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =