تذکر به دستگاه‌های ناتوان در جذب اعتبارات اشتغالزایی سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان، در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان به دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل کم‌کار در جذب اعتبارات اشتغالزایی تذکر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، داوود شهرکی در این جلسه با بیان اینکه بنیاد برکت و بنیاد علوی با توجه به تخصیص منابع خوب مالی پیگیری‌های لازم را در جذب اعتبارات داشته باشند گفت: با توجه به کم‌کاری برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، برخی از بانک‌های دیگر نیز در پرداخت تسهیلات اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

وی افزود: هدف سپرده‌گذاری منابع مردمی، استفاده و بهره‌برداری منابع در حوزه اشتغال است و قرار نیست بانک‌های استان، جمع‌کننده منابع برای استفاده از منابع مالی در دیگر استان‌ها باشند.

معاون اقتصادی استاندار بیان کرد: در صورت عدم جذب اعتبارات در حوزه اشتغال، مردم هم در سپرده‌گذاری‌ها در این بانکها تجدید نظر خواهند کرد و ما هم از ابزارهای قانونی در برخورد با این بانکها استفاده خواهیم کرد.

شهرکی ضمن تاکید بر راستی‌آزمایی صورت گرفته در رصد اشتغال واقعی در استان گفت: از ۳۹ هزار فرصت شغلی ایجاد شده، حدود ۷۵ درصد در راستی‌آزمایی‌های انجام شده به واقعیت تبدیل شده بودند و ۳۰ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

وی گفت: دستگاه‌ها در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری باید شرایط را تسهیل کنند.

کد خبر: 61016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =