به‌دلیل تقاضای زیاد و هواپیمای کم امکان پاسخگویی به همه نیازها وجود ندارد

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه با توجه به قیمت بلیت هواپیما، تقاضا برای سفر هوایی وجود دارد، گفت که با وجود تدابیر صورت‌گرفته برای استفاده از کل صنعت هوانوردی، به‌دلیل تقاضای زیاد و هواپیمای کم، امکان پاسخگویی به همه نیازها وجود ندارد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، حسن خوشخو در پاسخ به اینکه آیا در تابستان سال جاری در مقایسه با سال گذشته، کاهش مسافرت‌های هوایی را شاهد خواهیم بود یا خیر، گفت: تعدادی از هواپیماهایی که امسال وارد کشور شدند، تا یک ماه آینده و اوایل تابستان وارد چرخه خدمت‌رسانی خواهند شد و بخشی از نیازها را پاسخ می‌دهند.

او ادامه داد: واقعیت این است که قیمت بلیت هواپیما خیلی زیاد نیست و به همین خاطر تقاضا برای سفر هوایی وجود دارد و این موضوع به‌خصوص در تعطیلات تابستانی مضاعف می‌شود. برنامه‌ ما این است که بتوانیم به‌نحوی نیازها را پاسخ دهیم؛ البته باید توجه داشته باشیم که در تابستان چند برنامه‌ریزی دیگر از جمله سفرهای حج و اربعین را هم خواهیم داشت که به حجم تقاضای ما اضافه می‌کند.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تدابیری انجام داده‌ایم که بتوانیم از کل صنعت هوانوردی استفاده کرده و بخشی از تقاضاها را پاسخ دهیم؛ اما قطعا همه نیازها را نمی‌توانیم پاسخ دهیم و دلیلش هم این است که تقاضا برای سفر هوایی واقعا زیاد است و امکان پاسخگویی به این حجم از تقاضا را با این تعداد هواپیما امکان نداریم.

کد خبر: 61029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =