انجام ثبت‌نام متقاضیان طرح مسکن ملی در قالب تعاونی مسکن جهش

معاون تعاون اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: ثبت‌نام متقاضیان طرح مسکن ملی در قالب شرکت تعاونی مسکن جهش انجام خواهد شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی اسان گلستان، محبوبه فدایی در این رابطه گفت: افراد متقاضی استفاده از طرح مسکن جهش(کارمندان،کارگران،بازنشسته‌ها و مستمری بگیران) می‌توانند با دارا بودن شرایط لازم از مزایای این طرح ملی بهره مند شوند.

وی افزود: نداشتن مسکن یا زمین کاربری مسکونی، عدم استفاده از امکانات دولتی مربوط به تامین مسکن شامل زمین یا واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی، از جمله شرایط بهره‌مندی از این طرح است.

معاون تعاون اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان شرط تاهل یا سرپرست خانوار بودن را از دیگر شرایط طرح دانست و گفت: زنان خودسرپرست با داشتن حداقل ۳۵ سال سن و زنان متاهل می‌توانند با ارائه تعهدنامه محضری از طرف همسر، در این طرح مشارکت کنند.

فدایی تاکید کرد: متقاضیان برای استفاده از این طرح باید حداقل ۵ سال سابقه سکونت در شهر حوزه عملیات تعاونی داشته باشند و تاییدیه‌های احراز شرایط را از مراجع ذیصلاح مانند وزارت راه و شهرسازی دریافت کنند.

وی ادامه داد: یکی از تفاوت‌هایی که این طرح با طرح مسکن مهر دارد، نظام‌مند و هدفمند شدن تعاونی‌هاست؛ زیرا به صورت صنف کارمندی یا کارگری با حداقل ۳۰ و حداکثر ۲۰۰ نفر ثبت می‌شود.

معاون تعاون اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در پایان افزود: متقاضیان واجد شرایط بصورت صنفی و یا هر دستگاه اجرایی بصورت مجزا می‌توانند به ادارات شهرستان مراجعه و نسبت به ثبت تعاونی‌های جهش مسکن اقدام کنند.

کد خبر: 61050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =