نشست تعاملی حل مسائل و مشکلات بیمه‌ای دستگاه‌های اجرائی شهرستان بندرگز

نشست تعاملی حل مسائل و مشکلات بیمه‌ای دستگاه‌های اجرائی شهرستان بندرگز با حضور فرماندار شهرستان، مدیرکل و مدیر درمان تامین‌اجتماعی گلستان و دیگر مسئولان مربوطه برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گلستان، در جلسه‌ای که با حضور اعتمادی، معاونت فنی و اجرائی شرکت خانه‌سازی سازمان تامین اجتماعی، صابر حسن پور؛ فرماندار بندرگز، قربان زنگانه؛ مدیرکل تامین‌اجتماعی گلستان، رمضان زینلی؛ مدیر درمان تامین‌اجتماعی، رییس شورای شهر و شهردار بندرگز و معاونین اداره کل تامین‌اجتماعی گلستان برگزار شد در مورد مسائل و مشکلات بیمه‌ای شهرداری نظیر بدهی‌ها ، دریافت لیست و بازنشستگی بندرگز بحث و تبادل نظر شد.

زنگانه ضمن بیان مصداقی مسائل و مشکلات در این باره بیان داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود، تعامل و همکاری نهادها می‌تواند از بار این مشکلات بکاهد.

وی گفت: سازمان تامین‌اجتماعی در بخش بیمه‌ای و درمانی بهترین خدمات را به کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی ارائه خواهد کرد.

در پایان مدیرکل تامین‌اجتماعی گلستان ضمن ابراز امیدواری به ایجاد تعامل و همکاری هر چه بیشتر بین ارگان‌ها و دستگاه ها بیان کرد: با عنایت به قوانین و بخشنامه‌های موجود تمامی سعی خود را در جهت رفاه حال بیمه‌شدگان و کارفرمایان عزیز به کار می‌گیریم.

کد خبر: 61125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =