انجام بیش از ۴۸ هزار تراکنش طرح کالابرگ الکترونیک در آذربایجان غربی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی گفت: از ابتدای آغاز طرح کالابرگ الکترونیک در استان ۴۸ هزار و ۶۰۰ تراکنش صورت گرفته است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی، علی دهقانی گفت: امروز تقریبا ۱۹۰۰ فروشگاه در سراسر استان آذربایجان غربی، در سطح شهرستان‌ها، روستاها و دهستان‌ها برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی تجهیز شده‌اند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک از اسفند سال گذشته در استان شروع شده است گفت: در این مدت افزون بر ۴۸ هزار و ۶۰۰ تراکنش در این قالب در استان انجام شده است. این تراکنش‌ها توسط ۳۳ هزار و ۶۷۰ خانوار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر استان انجام و کالاهای مورد نظر در قالب این طرح خریداری شده است.

دهقانی افزود: در حال حاضر ۴۰۸ فروشگاه زنجیره‌ای و یک هزار و ۴۷۷ فروشگاه خُرد در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی فعالیت داشته و کالاهای مورد نیاز را به متقاضیان عرضه می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی بیان کرد: یکی از مهمترین مزایای طرح کالابرگ الکترونیک این است که اعتبار مورد نیاز یک ماه زودتر در کارت خانوار شارژ می‌شود و به راحتی در فروشگاه‌ها می‌توان با آن خرید کرد.

یازده قلم کالا در قالب طرح کالابرگ الکترونیک عرضه می‌شود

دهقانی اضافه کرد: ۱۱ قلم کالا شامل شیر کم‌چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله در قالب این طرح عرضه می‌شود.

وی یادآور شد: در قالب این طرح به منظور حمایت از خانوارهای کم‌درآمد اعتبار یارانه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در صورت خرید اعتباری بیش از ۸۰ درصد مبلغ یارانه، ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی تاکید کرد: همه خانوارهای مشمول طرح می‌توانند با نصب برنامه شبکه ملّی اعتبار «شما» یا شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی‌مانده اعتبار خود مطلع شوند.

کد خبر: 61142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =