تاکید بر جذب سرمایه‌گذاری درجلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اردل

معاون هماهنگی استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت تلاش دستگاه‌های اجرایی شهرستان در جهت ایجاد اشتغال پایدار و معرفی طرح‌های کارفرمایی جهت جذب اعتبارات تبصره ۱۶ تاکید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، محمد کاظم منزوی، در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اردل در مورد جذب اعتبارات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی با محوریت پشتیبان نیز تاکید کرد و گفت: اشتغال پایدار یکی از برنامه‌های مهم و راهبردی دولت است که محوریت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی نیز ایجاد اشتغال است.

در ادامه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری گفت: میزان تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری دو هزار و ۳۷۹ نفر است که تحقق آن برعهده ۳۳ دستگاه اجرایی است.

محسن مولوی افزود: سهمیه شهرستان از تسهیلات تبصره ۱۶ مبلغ ۱۱۲ میلیارد تومان است که تاکنون تعداد ۱۳۸۲ طرح به بانکهای عامل ارسال شده است و تعداد ۵۵۷ طرح با مبلغ ۳۳ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: مبلغ ۷میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل اعتبارات مشاغل خانگی سهمیه سال ۱۴۰۲ به شهرستان اردل اختصاص دادیم که تا پایان شهریور ماه فرصت جذب این تسهیلات است.

وی اضافه کرد: در زمینه تسهیلات اشتغال روستایی عشایری مبلغ ۹۰میلیارد تومان به عاملیت صندوق کارآفرینی امید استان ابلاغ شده است که دستگاه‌های اجرایی در اسرع وقت طرح های خود را برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری معرفی کنند.

کد خبر: 61153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =