تحول در اشتغال و تولید با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی از توافق نهایی به منظور سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در بخش تولید و اشتغال در استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، عبدالرضا مصری، نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، گفت: در جلسات نهایی که با حضور مسئولان کشوری در مجلس شورای اسلامی برگزار شد شاهد توافق نهایی دو هزار میلیارد تومان به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم در امر تولید و اشتغال در استان بودیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از این مبلغ یک‌هزار میلیاد تومان آن را سرمایه‌گذاران و یک‌هزار میلیارد تومان دیگر را هم بانک‌های عامل پرداخت خواهند کرد.

وی از ایجاد دو واحد بزرگ تولیدی در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: تلاش می‌شود یک واحد پیش از پایان سال‌جاری به نتیجه برسد و اوایل سال آینده نیز شاهد بهره برداری از طرح دوم باشیم.

نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر موارد ذکر شده، یکی از شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری کشوری براساس این توافق، یک واحد در کرمانشاه ایجاد خواهد کرد که با یک نشان بسیار شناخته شده در کشور و خارج از کشور تولید خواهد داشت.

کد خبر: 61207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =