اختصاص ۳ هزار متر زمین برای احداث درمانگاه تخصصی تامین‌اجتماعی در قروه

استاندار کردستان از اختصاص سه هزار متر زمین جهت احداث درمانگاه تخصصی تامین‌اجتماعی در قروه برای ارائه خدمات درمانی بهتر به مردم این شهر خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا در جلسه شورای اشتغال شهرستان قروه با بیان اینکه این طرح در دسترس بودن درمانگاه برای افراد تحت پوشش تامین‌اجتماعی را فراهم می کند گفت: این طرح از ضرورت‌های شهرستان است که باید به سرعت انجام گیرد. برای احداث این درمانگاه، تامین اعتبار شده و با این حال اتلاف وقت صورت گرفته که باید بلافاصله تعیین تکلیف و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی بر لزوم پیگیری جدی و ارائه گزارش هفتگی اشتغال و پرداخت تسهیلات تاکید کرد و ادامه داد: ارزیابی دستگاهی و بانکی در زمینه پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ کردستان انجام می‌گیرد.

استاندار کردستان گفت: نهضت ملی مسکن در قروه از سال ۹۸ با ثبت نام ۷۸۰ نفر آغاز و چهار سال به تعویق افتاد و با پیگیری و همراهی زمین مورد نیاز تامین و رضایت حاصل شد.

تکمیل طرح های نیمه‌تمام اولویت امسال در قروه

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان هم گفت: سال گذشته اعتبارات مصوب قروه ۱۶۱ میلیارد تومان بود که ۱۱۸ میلیارد تومان تخصیص یافت و معادل ۷۳.۴ درصد محقق شد.

ارسلان ازهاری ادامه داد: تا پایان شهریور دستگاه‌های اجرایی نسبت به جذب اعتبار تخصصیص تلاش کند و بهانه‌ای پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه بعد از ابلاغ بودجه توزیع شهرستانی آغاز می‌شود، افزود: ۴۳ طرح با ۲۴۰ میلیارد تومان در قروه بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۳۳ طرح با ۷۰ درصد پیشرفت و ۱۰۸ میلیارد تومان اعتبار دارد و اولویت امسال تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است.

قروه در ۹۰ کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

کد خبر: 61228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =