حضور مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین در میزخدمت شهرک صنعتی کاسپین

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین با حضور در میز خدمت شهرک صنعتی کاسپین، در جریان مشکلات و مسائل مربوط به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان قزوین، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان با هدف بررسی مسائل و مشکلات فیمابین واحدهای تولیدی، پاسخگوئی شفاف و تبیین قوانین و مقررات بیمه‌ای در مراسم میز خدمت شهرک کاسپین حضور یافت و با تعامل مستقیم با واحدهای صنعتی مستقر در شهرک در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار کاسپین به ارائه راهکارهای اساسی پرداخت.

حمید کوزه‌گرها، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان در استان کارگر نشین قزوین گفت: سازمان تامین اجتماعی استان با وجود بدهی۱۱۰۰ میلیارد تومانی برخی کارفرمایان،‌۸۳۳ میلیارد تومان به ۸۹ هزار خانوار مستمری‌بگیر پرداخت می‌کند.

وی در ادامه گفت: سازمان تامین‌اجتماعی جهت ارائه تعهدات و خدمات خود همواره نیازمند همراهی واحدهای صنعتی بوده و از سوئی پشتیبانی خود را در قالب حمایت از فضای کسب و کار و تولید ملی اعلام می‌کنیم.

کوزه‌گرها با تشریح بیمه فراگیر خانوار ایرانی در قالب بیمه زنان خانه‌دار و بیمه دانشجوئی بر برپائی نشست‌های تخصصی کارشناسان استان درون واحدهای تولیدی تاکید کرد.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین در پایان ضمن بررسی پرونده‌های مشکل‌دار برخی واحدها و بررسی مسائل مطروحه دستور داد تا این مسائل و مشکلات توسط روسای شعب تابعه و کارشناسان مرتبط پیگیری شود.

کد خبر: 61276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =