رایزنی برای استقرار پاویون تولیدکنندگان البرز در نمایشگاه‌ پاکستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: رایزنی برای استقرار پاویون تولیدکنندگان البرز در نمایشگاه‌های منطقه به ویژه پاکستان در حال انجام است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، عبدالله دارایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی کاخ مروارید بیان کرد: در حال رایزنی و انعقاد تفاهم‌نامه با فعالان اقتصادی پاکستان برای استقرار پاویون ویژه بازرگانان و تولیدکنندگان البرز در حوزه‌های مختلف از جمله صنایع دستی در نمایشگاه‌های ثابت و موقت کشور پاکستان هستیم.

وی با بیان اینکه البرز با دارا بودن هنرمندان خوب و کارآزموده ظرفیت خوبی برای هنرهای دستی دارد گفت: نمایشگاه‌های خوبی در این زمینه برگزار می‌شوند و با وجود چنین ظرفیت‌هایی استقرار پاویون اختصاصی صنایع‌دستی در کشورهای دیگر به فروش و صادرات محصولات کمک می‌کند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز با اشاره به اینکه باید گام‌های اساسی برای توانمندسازی هنرمندان صنایع‌دستی استان برداشته شود، گفت: در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تسهیلات تبصره ۱۸ و ۱۶ در نظر گرفته شده و هنرمندان در نزدیک‌ترین فرصت به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به وجود تعاونی‌های مختلف صنایع‌دستی ادامه داد: در حال ایجاد تعاونی توسعه صادرات استان البرز هستیم که سایر تعاونی‌های تولیدی بتوانند محصولات خود را در قالب این تعاونی صادر کنند.

کد خبر: 61283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =