افزایش ۲۰ درصدی یارانه برای همه خانوارهای ۳ دهک اول از ۲۹ خردادماه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: افزایش ۲۰ درصدی اعتبار یارانه در طرح جدید ملی کالابرگ الکترونیکی برای همه خانوارهای سه دهک اول،دوم و سوم از ۲۹ خردادماه اجرا می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، مختار احمدی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در استان کرمانشاه، گفت: از ۱۳ خرداد و با اعلام آغاز استفاده از طرح ملی کالابرگ الکترونیکی و افزایش ۲۰ درصدی یارانه افراد مشمولی که از این طرح استفاده کنند، در سطح استان کرمانشاه استقبال خوبی از این طرح صورت گرفته است.

وی تعداد تراکنش‌های ثبت شده در استان در این مدت را ۱۷ هزار و ۶۱۸ مورد اعلام کرد و یادآور شد: تاکنون بالغ بر ۱۱ هزار و ۱۱۹ خانوار از طرح کالابرگ الکترونیکی استفاده کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه مبلغ کل خریدی که در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی در کرمانشاه انجام شده را بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: میزان اعتبار استفاده شده ۶۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال و میزان پرداخت نقدی ۸۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال بوده است.

به گفته این مسئول، در حال حاضر بیش از سه هزار۲۴۰ فروشگاه در سراسر استان به این طرح متصل شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود با افزایش استقبال مردم هم تعداد فروشگاه‌ها و هم تعداد تراکنش‌ها بیشتر شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه از امروز(۲۹ خرداد) همه سه دهک اول یارانه‌بگیر مشمول این طرح و افزایش ۲۰ درصدی اعتبار خرید کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی می‌شوند، بیان کرد: از امروز حتی افرادی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی نبوده، اما در سه دهک اول هستند نیز مشمول طرح می‌شوند که مجموع افراد این سه دهک معادل حدود ۲۵ میلیون نفر در کشور است.

کد خبر: 61308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =