جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات مشاغل خانگی در فامنین

فرماندار فامنین در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان با تاکید بر اینکه انحراف در استفاده از تسهیلات اشتغال در شهرستان در حداقل است، از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، روح‌الله حسینی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان گفت: بر اساس نتایج بازدیدهای به عمل آمده، انحراف در استفاده از تسهیلات در شهرستان در حداقل است.

وی افزود: توزیع تسهیلات مشاغل خانگی در سطح شهرستان، عملکرد بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی، باعث شد بیش از ۱۰۰ درصد اعتبارات مشاغل خانگی جذب شود.

حسینی به اعتبار تخصیص یافته به مشاغل خانگی در فامنین اشاره و بیان کرد: در حوزه مشاغل خانگی در سال‌جاری مبلغ ۱۰ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان اعتبار برای شهرستان تخصیص یافته و این نشان دهنده فعالیت بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی است.

فرماندار فامنین با اعلام اینکه ۶ جلسه کارگروه اشتغال با ۳۶ مصوبه طی سه ماه ابتدای سال برگزار شده، ادامه داد: در سه ماهه ابتدای سال جاری تعداد ۱۲۸ مجوز مستقل و ۱ مجوز پشتیبان در بحث مشاغل خانگی صادر شده است.

حسینی بیان کرد: یکی از اولویت‌های مورد تاکید استاندار توجه به تولید و اشتغال است و تلاش‌های شبانه‌روزی ایشان در این حوزه بر کسی پوشیده نیست.

وی با تاکید بر اینکه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در شهرستان تسریع کنند گفت: پایان خرداد کارنامه بانک‌ها در بحث تسهیلات پرداختی در بحث مشاغل خانگی تهیه و ارائه شود، هدف ما بررسی توانمندی‌های مدیران شهرستان است.

کد خبر: 61336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =