برگزاری جلسه مشاوره تامین‌اجتماعی اهواز با موضوع بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان‌آور

در راستای گفتمان‌سازی با شرکای اجتماعی، جلسه مشاوره با موضوع بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان‌آور به میزبانی شعبه چهار تامین‌اجتماعی کلان شهر اهواز برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان خوزستان، جلسه مشاوره با موضوع " بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان آور" با حضور نمایندگان شرکت‌های ملی حفاری ایران، توزیع نیروی برق اهواز، نصب و تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق آبی خوزستان، شرکت نیروگاه صبا اهواز، شرکت نیروگاه رامین اهواز و بیمارستان ابوذر به میزبانی شعبه چهار تامین‌اجتماعی کلان شهر اهواز برگزار شد.

در این جلسه که جلیل شیبه، سرپرست شعبه، محمود عبدالی، مسئول مستمری‌ها و مسئولین سایر قسمت‌های بیمه‌ای حضور داشتند، ابتدا شیبه درباره آخرین قوانین و بخشنامه‌های حوزه بازنشستگی سخت و زیان‌آور صحبت کرد.

در ادامه جلسه، شیبه و عبدالی به سوالات مدعوین درباره چالش‌ها و مشکلات پیش روی افراد حائز شرایط بازنشستگی مشاغل زیان‌آور پاسخ دادند.

در پایان رئیس شعبه چهار تامین‌اجتماعی شهرستان اهواز از حضور فعال شرکت‌های مذکور و مساعدت لازم جهت برگزاری کارگاه تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر: 61346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =