برگزاری کارگاه آموزشی ارتقاء سطح سواد سلامت بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی کرمانشاه

کارگاه آموزشی ارتقاء سطح سواد سلامت بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی کرمانشاه با حضور جمعی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران در محل سایت آموزش تامین‌اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، سازمان تامین‌اجتماعی که افتخار خدمت به جامعه بازنشستگان و مستمری‌بگیران را دارد همواره ارتقای سطح سواد سلامت این قشر را سرلوحه کار خود قرارداده و خدمت به آنان را از مهمترین وظایف خود می‌داند. بر همین اساس اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه با همراهی و همکاری مدیریت محترم درمان استان استان اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی ارتقاء سطح سواد سلامت مستمری بگیران و بازنشستگان کرد.

این کارگاه در دو قسمت و با بهره‌گیری از پزشک متخصص قلب و عروق و فیزیوتراپ مجرب (ارزیابی اسکلتی عضلانی) با هدف آموزش پیشگیری و درمان بیماری‌های دوران سالمندی، با حضور جمعی از بازنشستگان و مستمری بگیران در محل سایت آموزش تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه برگزار شد.

این کارگاه آموزشی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های درمانی درون استانی اعم از مدرسان پزشک و فیزیوتراپ و گروه غربالگری کنترل قند و فشار خون برگزار شد.

کد خبر: 61353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =