کسب رتبه کشوری کارفرمای سلامت محور و بهداشت یار نمونه استان البرز

کارفرمای سلامت محور و بهداشت‌یار نمونه استان البرز در جشنواره ملی تجلیل از کارفرمایان سلامت‌محور و خانه‌های بهداشت کارگری برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز، سیزدهمین جشنواره ملی تجلیل از کارفرمایان سلامت‌محور، خانه‌های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی عصر ۳۰ خرداد ماه برگزار شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: این مراسم با حضور سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اسکندر مؤمنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، جمعی از مدیران و مسئولین و منتخبین این جشنواره ملی در شرکت سایپا دیزل برگزار و از کارفرمایان سلامت‌محور، خانه‌های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان تجلیل به عمل آمد.

عبدالله دارایی گفت: در این برنامه آقایان نوذر مرتضوی از شرکت مدی تک سیس به عنوان کارفرمای سلامت محور و امیر عبدالله‌زاده، کارشناس بهداشت نمونه از خانه بهداشت شرکت موادکاران در فردیس به عنوان دو مجموعه برگزیده کشوری با دریافت تندیس افتخار از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

این برنامه با همیاری سازمان تامین‌اجتماعی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۴۰۱ ضمن بازنویسی برنامه مشترک ارائه مراقبت‌های بهداشتی به بیمه‌شدگان با رویکرد تحولی، موفق به تاسیس و راه‌اندازی ۴۰۰ خانه بهداشت کارگری در سطح بنگاه‌های اقتصادی ۵۰ تا ۵۰۰ نفر شاغل شده است.

کد خبر: 61372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =