تاکید هنیه برای اجماع بر طرحی راهبردی در حمایت از فلسطین

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که امت اسلامی باید در برابر توطئه‌ها و خطراتی که متوجه مسئله فلسطین است، طرحی جامعه و راهبردی را در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین ارائه دهند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از السومریه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که امت اسلامی باید در برابر توطئه‌ها و خطراتی که متوجه مسئله فلسطین است، طرحی جامعه و راهبردی را در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین ارائه دهند.

«اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن تقدیر از حمایت‌های کشورهای شرکت کننده در نشست مجازی رؤسای کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی مجالس کشورهای حامی فلسطین، تصریح کرد که ایران قبلا نیز بارها میزبان چنین اجلاس‌ها و نشست‌هایی بوده است.

هنیه عنوان کرد که برگزاری این نشست در سایه دودستگی و اختلافات موجود در منطقه، تاکیدی است بر اینکه مسئله فلسطین مسئله‌ای واحد و جامع است و امت به رغم تمامی اختلافات بر سر مسئله قدس و فلسطین و مقاومت در برابر پروژه صهیونیسم و سلطه آمریکا بر منطقه با هم اتحاد و اجماع نظر دارند.

وی افزود: «بر کسی پوشیده نیست ما در این سال‌ها شاهد توطئه‌ها و دسیسه‌های زیادی با هدف نابودی مسئله فلسطین بودیم و با روی کارآمدن دولت ترامپ این توطئه‌ها شدت یافت و او از طرح خود موسوم به معامله قرن یا همان معامله شیطان رونمایی کرد.»

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که معامله قرن پایه‌های مسئله فلسطین یعنی قدس، سرزمین و آوارگان را هدف قرار داده است.

کد خبر: 6162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =