حمایت بهزیستی اردبیل از کارفرمایان بخش خصوص و تعاونی در ازای استخدام جامعه هدف

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اردبیل گفت: بهزیستی استان از کارفرمایانی بخش خصوص و تعاونی در ازای بکارگیری جامعه هدف تحت پوشش حمایت می‌کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اردبیل، علی نیک‌سرشت در این‌باره گفت: کارفرمایانی که از افراد تحت پوشش بهزیستی نیرو جذب کنند می‌توانند از یکی از مشوق‌های حمایتی بهزیستی از قبیل، بیمه سهم کارفرمایی(۲۳%)، یارانه ارتقاء کارآیی معلولان و تسهیلات قرض‌الحسنه کارفرمایی استفاده کنند.

وی ادامه داد: کارفرمایانی که افراد دارای معلولیت در محل کسب و کار خود را بکارگیرند می‌توانند به مدت ۳۰ روز از حمایت بیمه سهم کارفرمایی استفاده کنند و اگر زنان سرپرست خانوار، افراد موثر اعضای خانواده و... و. استخدام کنند از بیمه فوق به مدت پنج سال بهره‌مند خواهند شد.

نیک‌سرشت گفت: صاحبان حرف و مشاغل بخش خصوصی و تعاونی هم درصورتی که از افراد تحت پوشش در کارگاه و محل کار خود استفاده کنند می‌توانند از تسهیلات قرض‌الحسنه به ازای هر نفر ۱۵ میلیون ریال بهره‌مند شوند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: بهزیستی استان می‌تواند کارفرمایانی که افراد دارای معلولیت را بکار گرفته و استخدام کنند در ازای آن ۱۰ تا ۵۰% حداقل حقوق و دستمزد را بر حسب میزان و نوع معلولیت پرداخت کنند.

کد خبر: 61643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =