تصویب ۲۶ طرح، دستاورد سفر وزیر تعاون به چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: طی دو سفر سال‌جاری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان، ۲۶ طرح و مصوبه برای استان درنظر گرفته شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محسن مولوی با بیان اینکه هریک از دستگاه‌های تابعه برای اجرای طرح‌های مصوب اهتمام جدی به کار گرفته‌اند گفت: از مجموع طرح‌های مصوب برای استان در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پنج طرح مربوط به حوزه بهداشت و درمان، چهار طرح ورزشی، پنج طرح فرهنگی و اجتماعی و ۱۰ طرح اقتصادی است.

وی ادامه داد: پنج طرح حوزه بهداشت و درمان شامل پنج درمانگاه در شهرهای شهرکرد، بروجن، اردل، شلمزار و سامان است که به گفته مدیر درمان استان دو طرح بروجن و اردل در پروسه طراحی قرار دارد و ظرف یک ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود، درمانگاه شلمزار در مرحله انتقال سند قرار دارد و قیمت زمین برای احداث درمانگاه در شهرکرد و سامان نیز کارشناسی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری به طرح‌های ورزشی مصوب سفر نیز اشاره کرد و گفت: زمین چمن مصنوعی بروجن تامین اعتبار شده و ظرف سه ماه آینده بهره‌برداری می‌شود، سه استخر شنا در شهرهای شهرکرد، فارسان و بروجن اجرایی می‌شود و یک طرح ورزشی نیز برای کوهرنگ پیش‌بینی شده است.

مولوی افزود: ۱۰ طرح اقتصادی نیز در استان در دست اجراست که چهار مورد آن در شرکت شیرخشک پگاه قرار دارد و با سرعت در حال تکمیل است، طرح‌های دیگر نیز شامل تصفیه روغن خوراکی، کارتن‌سازی، کشتارگاه جونقان و چند طرح حوزه غذایی و کشاورزی در شهرستان کوهرنگ است.

وی گفت: طرح‌های فرهنگی و اجتماعی نیز مربوط به کمک هزینه برای تکمیل سرای سالمندان بروجن، تالار جهاندیدگان امین بروجن، احداث مجتمع آموزشی، رفاهی مددجویان بهزیستی کشور و یک طرح در حوزه بازنشستگان است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدت چهار روز (‌۳۱ خرداد تا سوم تیر) برای دومین بار در سال‌جاری به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد. صولت مرتضوی در این سفر علاوه‌ بر پاسخگویی به مطالبات و نامه‌های مردمی، از طرح‌های در دست اجرای این وزارتخانه بازدید میدانی و برای اجرای تعدادی از طرح‌ها تامین اعتبار کرد.

کد خبر: 61675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =