تاثیر مثبت حضور مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در میز خدمت

مدیر دفتر بازرسی استانداری هرمزگان گفت: حضور مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در میز خدمت، قطعا تاثیر مثبتی در ارائه گزارش عملکرد مدیران استانی به استاندار خواهد داشت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان، محمد اعتمادی، مدیر دفتر بازرسی استانداری هرمزگان در جلسه شورای اداری مدیریت درمان به ریاست محسن خاکی‌نهاد، معاون توسعه منابع انسانی استاندار هرمزگان با بیان این مطلب گفت: با شناختی که ما از روحیه جهادی غلام‌عباس مومنی، سرپرست مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان داریم عملکرد بسیار خوبی را شاهد بودیم، انشالله این رویه ادامه داشته باشد.

اعتمادی گفت: طبق گزارشی که مدیر درمان ارائه دادند متوجه شدیم که از ظرفیت فرزندان شهدا و ایثارگران نیز استفاده کردید و بیشترین آمار این افراد در مجموعه مدیریت درمان استان هرمزگان مشغول به کار هستند که باعث افتخار است.

مدیر دفتر بازرسی استانداری هرمزگان افزود: طرح هرمزگان سالم، نویدی برای سالم زندگی کردن کارمندان دولتی است و این طرح مهم باید در گزارش عملکرد حتما ذکر شود چرا که چنین حرکت مهمی در استان در کوتاه مدت و بلند مدت تاثیر گذار خواهد بود.

وی گفت: تمام طرح‌های اجرا شده از ابتدای دولت سیزدهم در این طرح بازگو شود و محوریت طرح‌ها را با طرح‌های ابتکاری بگذارید، چرا که تعدادی از طرح‌ها ابلاغی است اما طرح‌های ابتکاری از جهت تولیدی بودن اهمیت بسزایی دارد.

کد خبر: 61684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =