برای همه کارکنان دولت پرونده سلامت تشکیل شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه بزرگ‌ترین دارایی یک کشور منابع انسانی آن است گفت: در حوزه پیشگیری باید برای همه کارکنان دولت پرونده سلامت تشکیل شود، تا بدانیم همکاران در چه وضعیتی قرار دارند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان، محسن خاکی‌نهاد، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار هرمزگان در شورای اداری این مدیریت بیان کرد: بر اساس روند برنامه‌های دولت سیزدهم و برنامه تحولی دولت، گفتمانی در جامعه شکل گرفته است و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) درسال ۱۳۹۳ سیاست‌های کلی نظام سلامت را بیان کردند و نقشه راه را در اختیار ما گذاشتند.

وی افزود: سیاست‌های حوزه سلامت هم شامل اقدامات ابتکاری خوبی بر همین مبنا است که مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان برای پیشگیری از امراض اتخاذ کرده است. یعنی شما به دنبال پیشگیری هستید چون می‌دانید اگر امراض پدیدار شوند هزینه درمان بیشتر از هزینه پیشگیری است، حالا اگر بتوانید این موضوع را جدی‌تر کار کنید هم صرفه‌جویی زمانی و منابعی اتفاق می‌افتد و هم به نفع استان هرمزگان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار هرمزگان بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند که با شما همکاری‌های لازم را داشته باشند، در حوزه پیشگیری باید برای همه کارکنان دولت پرونده سلامت تشکیل شود، تا بدانیم که همکاران از نظر سلامتی در چه وضعیتی قرار دارند،بزرگ‌ترین دارایی یک کشور منابع انسانی آن کشور است و ما باید با جلوگیری از خطر ایشان را از شر آنها مصون بداریم.

وی افزود: مدیریت درمان باید با دستگاه‌ها ارتباط بیشتری بگیرند و اگر جایی لزوم بر تاکید استانداری و معاونت توسعه منابع انسانی باشد حتما همکاری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

خاکی‌نهاد ادامه داد: در حال حاضر کشور در شرایط خاصی به سر می‌برد و ما در یک جنگ ترکیبی به سر می بریم، دشمن هم تمام توان خود را بر ترویج یاس و ناامیدی در جامعه بکار گرفته است و ما اینجا هستیم تا جلوی این عملیات را بگیریم. یکی از نهادهایی که می‌تواند بیشترین سطح رضایت اجتماعی را کسب کند حوزه درمان است، در ارائه خدمات به مردم تواضع داشته باشید یک وقتی است که با ابروهای گره خورده کار می کنید و یک وقتی با روی گشاده، خروجی این دو کار متفاوت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار هرمزگان به همراه اعتمادی، مدیر دفتر بازرسی استانداری هرمزگان قبل از شروع جلسه شورای اداری با حضور در واحدهای مختلف مدیریت درمان با همکاران دیدار و گفتگو کردند.

کد خبر: 61685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =