برگزاری دوره آموزشی ترویجی برای تعاونی‌های صید و صیادی سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی برای تعاونی‌های صید و صیادی سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، خلیل‌احمد سلامی در سفر به شهرستان چابهار و نشست با مدیرکل شیلات استان بیان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در طول سال، بحث آموزش مدیران و اعضای شرکت‌های تعاونی را پیگیری می‌کند که برگزاری دوره‌های آموزشی مربوط به امور مالیاتی شرکت‌ها، کار با سامانه جامع بخش تعاون، و فرایند دریافت تسهیلات و مزیت های بخش تعاون از این قبیل هستند.

وی افزود: تعاونی‌های صید و صیادی از جمله مهمترین تعاونی‌های سیستان و بلوچستان به شمار می‌روند که در گردش چرخ اقتصاد استان و کشور سهم مهم و بسزایی دارند، بر همین اساس آموزش تعاونگران این حوزه از اهمیت خاصی برخوردار است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بر بروزرسانی اطلاعات شرکت‌های تعاونی صید و صیادی در سامانه جامع بخش تعاون تأکید کرد و ادامه داد: شرکت‌های تعاونی که مجامع عمومی و صورت‌های مالی آنها بروز باشد برای دریافت تسهیلات بانکی ارزان قیمت و کمک های بلاعوض در اولویت هستند.

سلامی گفت: بیمه فعالان حوزه صید و صیادی همواره جزو دغدغه های این قشر پر تلاش محسوب می‌شود و با وجود تلاش‌های صورت گرفته اما هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم و امیدواریم بتوانیم این دغدغه مهم و خواسته آنها را برطرف سازیم.

کد خبر: 61747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =