خدمات بستری در بیمارستان‌های دولتی تبریز، برای افراد بالای ۶۵ سال رایگان است

مدیر درمان تامین‌اجتماعی آذربایجان شرقی از ارائه خدمات بستری رایگان در بیمارستان‌های دولتی شهر تبریز برای افراد بالای ۶۵ سال خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی آذربایجان شرقی، در این دیدار که به مناسبت گرامیداشت هفته تامین‌اجتماعی برگزار شد اعضای کانون انجمن‌های صنفی کارگران استان با بیان برخی مشکلات جامعه کارگری استان در حوزه درمان از قبیل نوبت‌دهی MRI و احداث بیمارستان جدید، خواستار تمهیدات مقتضی در این‌باره شدند.

حسن سیدی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی آذربایجان شرقی درباره نوبت دهی MRI گفت: در هفته‌های اخیر به دلیل مشکلات نرم‌افزاری ناشی از عدم پشتیبانی شرکت ذیربط، این امر مختل شده بود که با پیگیری مدیریت درمان استان، مشکل حل و بخش مربوطه آماده ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به بیمه‌شدگان است.

وی همچنین درباره بیمارستان جدید تامین‌اجتماعی استان بیان کرد: مراحل اداری و نقشه‌کشی احداث بیمارستان جدید در محل فعلی بیمارستان ۲۹بهمن تبریز بدون تعطیلی ارائه خدمات درمانی مرکز، در حال انجام است.

مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی درباره پیشنهاد افزایش مراکز درمانی تامین‌اجتماعی سطح استان در راستای تحقق عدالت درمان بیمه‌شدگان گفت: این مهم با اجرای طرح حمایت مالی سازمان از اواخر سال ۱۴۰۰ بدین طریق محقق شده است که خدمات بستری تحت پوشش تامین‌اجتماعی در بیمارستان‌های دولتی شهرستان‌ها برای تمامی بیمه‌شدگان و در بیمارستان‌های دولتی شهر تبریز برای افراد بالای ۶۵ سال رایگان است.

کد خبر: 61844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =