برپائی آئین تجلیل از بازنشستگان نمونه استان قزوین

همزمان با گرامیداشت هفته تامین‌اجتماعی، مراسم تجلیل از شش بازنشسته نمونه استان قزوین با حضور مدیرکل تامین‌اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان قزوین، حمید کوزه گرها، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین در مراسم تجلیل از بازنشستگان نمونه استان، احترام به بزرگان سازمانی و بهره‌مندی از تجارب ارزشمند آنان را به‌عنوان نیروهای مولد گذشته ضروری برشمرد و گفت: باید منابع و درآمدها به‌گونه‌ای افزایش یابد که رضایت حداکثری در این زمینه با تلاش افزونتر حاصل شود و فشار اقتصادی بر معیشت آنان وارد نشود.

وی افزود: تلاش برای برطرف‌ کردن دغدغه‌های بازنشستگان از اولویت‌های اصلی مدیریت ارشد سازمان بوده و این امر مستلزم تعامل مستقیم و بی‌واسطه بازنشستگان با مجموعه مدیریت استان‌ها است تا از طریق کانون بازنشستگان، فهم دقیق و صحیحی از مطالبات آنان در مجامع گوناکون و محافل سیاسی و اقتصادی ایجاد شود و به نوعی کانون‌های بازنشستگی در تمامی مجامع زبان گویای ما بوده و خواهند بود.

کوزه گرها بر ضرورت بازنگری سیاست‌های سازمان تامین‌اجتماعی در جهت افزایش نشاط و شادکامی بازنشستگان تاکید کرد و در ادامه درباره درخواست بازنشستگان از جمله مسائل مرتبط با بیمه تکمیلی، مبالغ کسر شده از جانبازان و ایثارگران، عدم انعقاد قرارداد برخی بیمارستان‌های خصوصی و دولتی با سازمان، ایجاد درمانگاه در پروژه جدید استان و غیره توضیحات ضروری را ارائه داد.

در خاتمه مدیریت استان قزوین با اهدای لوح تقدیر، هدیه سازمانی و دسته گل از بازنشستگان نمونه و از کار افتاده کلی منتخب استان قزوین، محمد صادق بابائی، سعید تبریزیان، سید جواد موسوی، کیومرث پور سلیمان، علی بدری و از کارافتاده نمونه جواد طاهری که به‌اتفاق همسر و فرزندان خود در این آئین حضور داشتند، تجلیل کرد.

کد خبر: 61902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =