پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۸۴۱ طرح در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: طی سه ماهه ابتدایی امسال ۸۴۱ طرح به مبلغ ۹۳ میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان از تسهیلات اشتغالزایی برخوردار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محسن مولوی درباره آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در استان گفت: در سامانه جامع تسهیلات اشتغال کشور، هفت هزار و ۶۳۷ طرح از استان به مبلغ ۹۸۰ میلیارد تومان طرح ثبت شد، که از این تعداد پنج هزار و ۵۹۱ پرونده به مبلغ ۶۵۷ میلیارد تومان به شبکه بانکی معرفی شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد دو هزار و ۸۳۵ طرح مصوب و یک‌هزار و ۹ طرح انعقاد قرارداد شده است که با اجرایی شدن آن، تعدادی از جوانان مستعد و جویای کار استان مشغول فعالیت می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ۸۴۱ طرح به مبلغ ۹۳ میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان به صورت کامل از تسهیلات اشتغالزایی برخوردار شد.

مولوی همچنین به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در استان اشاره کرد و گفت: ۱۹ هزار و ۱۴۵ پرونده در این‌باره ثبت شده که از این تعداد پنج هزار پرونده به مبلغ حدود ۴۱۹ میلیارد تومان پرداخت شده است .

وی با تشکر از دستگاه‌های اجرایی و شبکه بانکی استان در پیشبرد برنامه‌های اشتغالزایی استان، بیان کرد: امید است در پرداخت تسهیلات وفاق و همراهی دوچندانی بین دستگاه های اجرایی و بانک ها ایجاد شود.

بنا بر آخرین گزارش‌های مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری ۱۰.۱ درصد اعلام شده که در رتبه ششم کشور قرار گرفته است.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۱ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت است.

کد خبر: 61936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =