اجرای طرح شناسایی استعدادهای مهارتی در مناطق کم‌برخوردار البرز

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از اجرای طرح شناسایی استعدادهای مهارتی دانش‌آموزان و کمک به هدایت تحصیلی آنان در مناطق کم‌برخوردار این استان خبرداد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمد جواد کاظمینی با بیان اینکه این طرح "مدرسه تابستانه مهارت" نام دارد و ویژه دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال است گفت: بر این اساس دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار البرز می‌توانند با ثبت‌نام در دوره‌های مهارتی تابستان به نشانی www.portaltvto.com از آموزش‌های رایگان بهره‌مند شوند.

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری البرز یادآورشد: کمک به خلاقیت، نوآوری و رشد مهارت‌های کسب و کار در دانش آموزان، ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی استعدادهای مهارتی بازماندگان از تحصیل و کمک به هدایت تحصیلی و شغلی آن‌ها، استعدادسنجی، رغبت‌سنجی و سنجش تیپ شخصیتی و تعیین بهترین شغل متناسب با ویژگی‌های فردی متقاضی، معرفی ظرفیت‌های اشتغال موجود در جامعه، مشاغل آینده و آینده مشاغل، آموزش مهارت‌های نرم و مهارت‌های فنی‌و حرفه‌ای از جمله اهداف اجرای این طرح است.

در استان البرز ۶۶ محله کم برخوردار شناسایی شده که از طریق نشست‌های کارشناسی قرارگاه اجتماعی، نیازسنجی و با اجرای طرح‌های مختلف در دولت سیزدهم تلاش در جهت توسعه شهری و خدماتی در آنها صورت می‌گیرد.

کد خبر: 61991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =