اختصاص خط اعتباری ۱۵۰ میلیارد تومانی به طرح‌های تعاونی نائین و خور و بیابانک

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان خط اعتباری به طرح‌های تعاونی شهرستان‌های نائین و خور و بیابانک خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، مهدی مسکنی در سومین نشست منطقه‌ای مدیران و کارشناسان منطقه مرکزی بخش تعاون کشور در اصفهان، تنها راه نجات کشور را تعاون دانست و گفت: بر این اساس کشور برای تامین منابع، راه دیگری جز جلب منابع مردمی و مشارکت مردم در اقتصاد ندارد.

وی با بیان اینکه اولویت و سیاست‌ها باید به سمت تعاونی‌های عضومحور حرکت کند، گفت: تعاونی یعنی مشارکت و مشارکت تنها با ایفای نقش مردم محقق می‌شود.

مسکنی ادامه داد: در ادامه سفر و در جلسه‌ای صمیمی با تعاون‌گران، مدیران شرکت‌های تعاونی و مدیران شهرستان‌های نائین و خور و بیابانک، مصوبات بسیار خوبی به اتفاق مدیران بخش تعاون گرفته شد.

وی افزود: تخصیص مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان خط اعتباری در جهت طرح‌های بخش تعاون و تعاونی‌ها و ۹ طرح ویژه (که هشت طرح آن دو میلیارد تومان و یک طرح آن با مبلغ هفت میلیارد تومان) و دو طرح در حوزه زنان و فرش دست بافت نائین به مبلغ یک میلیارد تومان از مصوبات ریالی این جلسه بود.

معاون امور تعاون در جریان اسفر استانی اصفهان با همراهی مدیران ارشد بخش تعاون این وزارتخانه از شرکت‌های تعاونی فولاد علویجه، صنایع دستی فرتاک نائین و آجرین آلاچیق بازدید کرد.

کد خبر: 62003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =