بیمارستان خلیج‌فارس بازوی قدرتمندی برای بخش درمان استان هرمزگان است

مدیرکل تامین‌اجتماعی هرمزگان ضمن عیادت از از بیماران بستری در بیمارستان خلیج‌فارس گفت: این بیمارستان به عنوان تنها بیمارستان تامین‌اجتماعی استان می‌تواند بازوی قدرتمندی برای سایر بخش‌های درمانی استان باشد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان، هم‌زمان با آغاز هفته تامین‌اجتماعی، عباس اکبری، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان به همراه مهدی پایان، معاون توسعه مدیریت و منابع مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان و جمعی از کارکنان این سازمان با حضور در بیمارستان خلیج‌فارس از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت و با کارکنان و کادر درمان دیدار کردند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی هرمزگان در این بازدید با بیان اینکه بیش از نیمی از جمعیت استان هرمزگان تحت پوشش سازمان تامین‌اجتماعی قرار دارند گفت: این امر باعث می‌شود که خدمات مناسبی از جمله خدمات درمانی به جامعه هدف ارائه کنیم.

اکبری افزود: یکی از انتظاراتی که بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران از سازمان تامین‌اجتماعی دارند، دریافت خدمات درمانی مناسب از این سازمان است که این خدمات از طریق مراکز درمانی سازمان به آنها ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: بیمارستان خلیج‌فارس به عنوان تنها بیمارستان سازمان تامین‌اجتماعی در استان تاکنون توانسته است خدمات درمانی خوبی به مراجعه‌کنندگان ارائه دهد.این بیمارستان با داشتن کادری مجرب و متخصص طی این سال‌ها نشان داده‌است که می‌تواند بازوی قدرتمندی برای سایر بخش‌های درمانی استان باشد.

مدیرکل تومین‌اجتماعی با بیان اینکه مردم قدردان زحمات کادر درمانی هستند و تلاش‌های آنها به ویژه در زمان پیک بیماری کرونا بر کسی پوشیده نیست افزود: کادر درمانی با ازخودگذشتگی در کنار بیماران قرار می‌گیرند و جان آنها را نجات می‌دهند.

در سال گذشته بیش از ۲۰ هزار نفر در بیمارستان خلیج‌فارس بستری شدند

در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان به خدمات درمانی سازمان تامین‌اجتماعی به دو صورت درمان مستقیم و درمان غیرمستقیم اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بیست هزار و ۴۸۱ نفر در بیمارستان خلیج‌فارس بستری شدند. همچنین تعداد ۹ هزار و ۳۶۲ مورد عمل جراحی و سه هزار و ۵۲۴ زایمان در این بیمارستان انجام شده‌است. در سال گذشته ۷۴۴ هزار و ۴۷۸ مراجعه سرپایی به واحدهای کلینیکی و ۹۱۵ هزار و ۲۶۴ مراجعه سرپایی به واحدهای پاراکلینیکی سازمان تامین‌اجتماعی در استان انجام شده‌است.

پایان بیان کرد: در سال گذشته ۵۱۵ هزار و ۴۷۱ مراجعه به پزشک عمومی، ۱۶۴ هزار و ۲۶۰ مراجعه به پزشک متخصص و ۶۴ هزار و ۷۴۷ مراجعه به دندانپزشک در مراکز کلینیکی سازمان در استان هرمزگان انجام شده‌است. همچنین ۴۳۹ هزار و ۸۳۴ مراجعه به داروخانه، ۸۶ هزار و ۷۸۷ مراجعه به آزمایشگاه و پاتولوژی، ۳۰ هزار و ۳۴۵ مراجعه به رادیولوژی و سونوگرافی، پنج هزار و ۷۶۷ مراجعه به سی‌تی‌اسکن، سیزده هزار و ۵۶۷ مراجعه به ام‌آرآی، هشت هزار و ۵۶۴ مراجعه به فیزیوتراپی، ۶۲۱ مراجعه به سنگ‌شکن، ۳۱۴ مراجعه به دیالیز و ۲۷۵ هزار و ۴۶۵ مراجعه به سایر بخش‌های پاراکلینیکی صورت گرفته‌است.

کد خبر: 62075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =