به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامیناجتماعی استان گلستان، رمضان زینلی، مدیر درمان تامیناجتماعی استان گلستان بر اساس برنامهای مدون، روزهای سه شنبه هر هفته را به دیدارهای چهره به چهره با مخاطبین درون و برون سازمانی اختصاص داده است. در این دیدارها بسیاری از مشکلات بیمهشدگان، بازنشستگان، مستمریبگیران و همکاران استان مرتفع میشود.
بر اساس بررسیهای علمی بهعمل آمده، شنیدن و گوش کردن فعال مشکلات بیمهشدگان و همکاران و اقدام در راستای رفع مشکلات آنها و در صورت غیرقابل اجرا بودن درخواستها، اقناعسازی مخاطبان نقش مهمی در افزایش میزان رضایتمندی آنها دارد که این مهم در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان بخوبی درک شده و اجرا می شود.
نظر شما