افتتاح واحد دندانپزشکی درمانگاه تامین‌اجتماعی شهید نادر مهدوی خورموج

واحد دندانپزشکی درمانگاه شهید نادر مهدوی خورموج در آئینی با حضور امام جمعه خورموج راه‌اندازی و آماده ارائه خدمت به مراجعان شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی بوشهر، حسن اسماعیلی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در مراسم آغاز به کار واحد دندانپزشکی درمانگاه شهید نادر مهدوی خورموج گفت: یکی از درخواست‌های مردم شهرستان دشتی راه‌اندازی واحد دندانپزشکی این مرکز درمانی بود که با جذب دندانپزشک و آماده‌سازی تجهیزات به خواسته آنان جامه عمل پوشانده شد.

وی بیان کرد: راه‌اندازی واحد دندانپزشکی در این مرکز با هدف سهولت در دریافت خدمات و کاهش هزینه‌های درمانی بر دوش مردم بوده که امید است با افتتاح این واحد گامی موثر در ارائه خدمت به جامعه بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی شهرستان برداشته شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر ۱۲۰هزار نفر از خدمات رایگان دندانپزشکی مراکز درمانی تامین‌اجتماعی استان بهره‌مند شدند گفت: از این میزان مراجعه افزون بر ۱۳۶ هزار خدمت دندانپزشکی در زمینه‌های معاینه، جرم‌گیری، پر کردن، ترمیمی و کشیدن صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن ۶ درصد رشد داشته است.

حجت الاسلام علی زاهددوست، امام جمعه خورموج در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در ارائه خدمت جدید درمانی به مردم در این مرکز درمانی بیان کرد: امیدواریم این خدمات گام مهمی در افزایش خدمت رسانی مطلوب به ذینفعان باشد و بتواند تا حدودی مشکلات مردم و مراجعین را در زمینه دندانپزشکی رفع کند.

کد خبر: 62117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =