حمایت از کارگاه‌های بحران‌دار اولویت تامین‌اجتماعی لرستان

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان لرستان اولویت مهم تامین‌اجتماعی استان را حمایت از کارگاه‌های بحران دار و تقویت تولید عنوان کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان، منوچهر گودرزی در بازدید از سه کارخانه سرکه‌سازی گوارا، داروسازی دکتر جهانگیر و شرکت پارسیلون که به مناسبت هفته تامین‌اجتماعی صورت گرفت گفت: یکی از اولویت‌ها و سیاست‌های محوری تامین‌اجتماعی استان لرستان حمایت از کارگاه‌های بحران‌دار و تقویت تولید است.

وی در بازدید از این کارخانجات با اشاره به اهمیت و ضرورت تداوم حیات اقتصادی کارگاه‌های استان به عنوان یکی از سیاست‌های برجسته تامین‌اجتماعی گفت:طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان نیز در راستای تقویت تولید و حمایت از کارگاه‌های بدهکار اجرایی شده است و با لحاظ کردن یک مهلت سه ماهه(تا پایان مرداد)مجالی را برای احیاء این طیف از کارگاه‌ها فراهم کرده است.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان لرستان به برنامه‌ها و مناسبات تدوین شده در حوزه ارتباط با کارفرمایان اشاره کرد و افزود: تعامل هرچه بیشتر با فعالان حوزه‌های کارفرمایی در راستای رفع موانع و مشکلات تولید و ارتقاء سطح سواد و دانش بیمه‌ای این قشر از طریق برنامه‌های آموزشی از راهبردهای اصلی تامین‌اجتماعی است.

کد خبر: 62118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =