پشت نوبتی‌های بهزیستی چهارمحال وبختیاری برای دریافت مستمری و مسکن صفر است

مدیرکل بهزیستی چهارمحال وبختیاری گفت: با همت و تلاش دولت سیزدهم پشت نوبتی‌های این سازمان در حوزه مسکن و دریافت مستمری به صفر رسیده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی چهارمحال وبختیاری، علی نصیری با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از ۵۲ هزارخانواده با جمعیتی بیش از ۱۰۶ هزار نفر زیرپوشش خدمات بهزیستی استان قرار دارند گفت: فعالیت‌های سازمان بهزیستی فراگیر و برای همه مردم است که شامل خدمات توانبخشی، پیشگیری، درمان، اجتماعی و زنان سرپرست خانوار است. ارائه خدمات مشاوره، پیشگیری این سازمان در حوزه‌های مختلف از جمله اعتیاد، درمان اعتیاد، پیشگیری از معلولیت و مشاوره ژنتیک است.

مدیرکل بهزیستی استان به ارائه خدمات توانبخشی به مددجویان این سازمان در قالب خدمات در منزل و خدمات‌رسانی در مراکز شبانه‌روزی و روزانه اشاره کرد و گفت: سازمان بهزیستی ۶۳ ماموریت اساسی دارد و در دولت سیزدهم برای رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی گام‌های مهمی برداشته شده کما اینکه پشت نوبتی دریافت مستمری به صفر رسیده و در سال گذشته مستمری بیش از شش هزار مددجویی جدید در استان برقرار شده است.

به گفته وی، در حوزه اشتغال جامعه هدف بهزیستی نیز سال گذشته دو هزار و ۳۳۰ فرصت شغلی ایجاد شده که تعهد سال گذشته این سازمان یک‌هزار و ۱۱۸ فرصت شغلی بوده و ۲۰۸ درصد رشد تعهد داشته است.

کد خبر: 62123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =