دیدار مدیرکل تامین‌اجتماعی کردستان با نماینده ولی فقیه استان

در راستای گسترش فرهنگ بیمه‌ای و ارتباط فی مابین مسئولان تامین‌اجتماعی با مسئولان و مقامات استانی، مدیرکل تامین اجتماعی استان با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی، نماینده ولی فقیه استان دیدار کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کردستان، در این دیدار صلاح قریشی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان ضمن بیان گستردگی فعالیت‌ها و تنوع بیمه‌های سازمان، با ارائه آمار و ارقامی درباره عملکرد سال‌جاری سازمان در استان درباره تعهدات، وضعیت بیمه بیکاری، انباشت بدهی‌های معوق و اهمیت شناخت منابع درآمدی و هزینه‌های سازمان توسط مسئولان برون‌سازمانی به ویژه روحانیون استان، به نقش و اهمیت تعاملات و تأثیر آن در منابع درآمدی سازمان اشاره کرد.

وی خدمت‌رسانی به موقع و با کیفیت به مردم، تعامل با سازمان‌ها و شرکای سازمان را مهمترین اهداف این اداره کل عنوان کرد و افزود: منافع سازمان و خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع محور فعالیت‌های همکاران را تشکیل می‌دهد.

وی از پرداخت سه هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان تعهدات بخش بیمه‌ای طی سال گذشته خبر و ادامه داد: بخش اصلی این پرداخت‌ها در قالب تهعدات بلندمدت و کوتاه مدت و با هدف جلب رضایت بازنشستگان و مستمری‌بگیران بوده است.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان با اشاره به طلب ۴۲۰ میلیارد تومانی مطالبات معوقه در بخش بیمه‌ای از کارگاه‌های مختلف استان گفت: با توجه به نام‌گذاری سال جاری به نام سال "مهار تورم و رشد تولید" از سوی مقام معظم رهبری و به‌منظور مساعدت با کارفرمایان و ضرورت همسوئی و حمایت تمامی دستگاه‌ها از عرصه‌های تولیدی برای رشد و بالندگی بیشتر، طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان از ابتدای خرداد سال جاری اجرایی شده و کارفرمایان استان می‌توانند به شرط حفظ اشتغال موجود و ثبت درخواست در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir از این فرصت استفاده کنند.

در این دیدار نماینده ولی فقیه نیز ضمن تاکید بر رعایت تکریم ارباب رجوع و ابراز رضایت از اقدامات تامین‌اجتماعی در استان، از خدمات و تلاش‌های مدیران و کارکنان این سازمان در خدمات‌رسانی به مردم تقدیر کرد و گفت: اجرای سریع خدمات غیرحضوری، نیاز جامعه امروز جهت تسریع در ارائه خدمات به مخاطبین است و امیدوار هستم در سایه تعامل و همدلی بیشتر با جامعه تحت پوشش، شاهد دستیابی به اهداف ایده‌آل و ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی باشیم.

حجت الاسلام پورذهبی با تاکید بر استمرار اقدامات، بیان کرد: علاوه بر انجام وظایف سازمانی که اجر دنیوی دارد، اخلاق حسنه و روی خوش در انجام کار موجب رضایت خداوند متعال خواهد بود و اجر اخروی بدنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به گستره جامعه تحت پوشش گفت: خدمات ارائه شده باید در خور و شأن بیمه‌شدگان و بازنشستگان و مخاطبان این سازمان باشد.

کد خبر: 62168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =