به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی استان ایلام،در این برنامه ملاقات که پیش از خطبههای نماز جمعه برگزار شد، علی اشرف تابانی، مدیرکل تامین اجتماعی ایلام، درخواستهای مردمی شهروندان را مورد بررسی قرار داد.
تابانی خدمت رسانی و ایجاد افزایش و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم را از مهمترین مزیتهای استقرار میز ارتباطات مردمی برشمرد و گفت: میتوان با بهرهمندی از میز ارتباطات مردمی در کمترین زمان ممکن مطالبات به حق ارباب رجوع را پیگیری کرد.
نظر شما