برپایی میز خدمت جهادی تامین‌اجتماعی قم در نماز جمعه

با همکاری ستاد نماز جمعه قم و اداره کل تامین‌اجتماعی استان و با هدف دسترسی آسان و بی‌واسطه مردم با مسؤلان تامین‌اجتماعی قم، میز خدمت جهادی برپا شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان قم، محمد عاشوری، مدیرکل تامین اجتماعی قم با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برپایی میزخدمت جهادی بیان کرد: رضایتمندی و اعتماد مردم به نظام اسلامی، مهم‌ترین سرمایه نظام و نعمت ارزشمندی است که همواره باید قدردان آن بود و در جهت حفظ و صیانت از آن تلاش کرد.

وی با بیان این که ارتباط و دیدارهای چهره به چهره مردم با مسؤلان سازمان تامین اجتماعی، سبب تقویت این اعتماد می شود، خدمت صادقانه به مردم را مهم‌ترین وظیفه مسؤلان عنوان و بیان کرد: بررسی مسائل، مشکلات و مطالبات مردم توسط مدیران تامین‌اجتماعی قم در راستای رهنمودها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و از سیاست‌های اصلی دولت مردمی سیزدهم محسوب می‌شود.

عاشوری هدف از برپایی این میزخدمت را فراهم کردن زمینه‌های دسترسی آسان و بی‌واسطه مردم به مسؤلان تامین‌اجتماعی استان قم و تقویت فرهنگ پاسخگویی برشمرد و گفت: این طرح روز جمعه ۲۳ تیرماه ماه جاری همزمان با هفته تامین‌اجتماعی در قم به اجرا درآمد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم به جزییات این طرح اشاره و بیان کرد: در قالب این طرح روز جمعه ۲۳ تیرماه و در پنجمین روز از هفته تامین‌اجتماعی و به هنگام اقامه فریضه نماز عبادی سیاسی جمعه، مدیرکل، معاونان و روسای ادارات مرتبط تامین اجتماعی استان قم به همراه کارشناسان ستادی در محل مصلای قم مستقر شده و به سوال‌ها، مشکل‌ها و درخواست‌های مردم و نمازگزاران پاسخ دادند.

۱۹ لغایت ۲۵ تیرماه به عنوان هفته تامین‌اجتماعی نامگذاری شده است.

کد خبر: 62187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =