جشن بازنشستگی ۳۷ همکار مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان

همزمان با هفته تامین اجتماعی، مدیر درمان استان همدان، در جشن بازنشستگی ۳۷ همکار سازمانی، از خدمات و تلاش‌های همکاران بازنشسته در طول دوران خدمت قدردانی کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان همدان، مراسم جشن خانوادگی بازنشستگی ۳۷ همکار مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در هتل پارسیان همدان برگزار شد. این همکاران که درفصل گذشته به درجه بازنشستگی نائل شدند از مراکز ستاد مدیریت درمان، بیمارستان آتیه، بیمارستان غرضی، پلی‌کلینیک شهید شهبازی، درمانگاه شهید سپهری و درمانگاه تامین‌اجتماعی تویسرکان به اتفاق خانواده‌ها و روسای مراکز مذکور، میهمان این مراسم بودند.

دراین مراسم که با برنامه‌های فرهنگی همراه بود لوح تقدیر مدیرعامل محترم سازمان، هدیه بازنشستگی و لوح تقدیر مدیر درمان استان به آنها اهدا شد .

حسن عروتی موفق، مدیر درمان تامین اجتماعی استان در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات ۳۰ ساله همکاران در عرصه درمان و نجات جان بیماران و خدمت به بیمه‌شدگان، از نتیجه معنوی خدمات این همکاران به عنوان باقیات الصالحات و ذخیره‌ای برای حیات دنیوی و اخروی همکاران یاد کرد .

در این مراسم گزارشی از وضعیت و اقدامات کانوان کارکنان بازنشسته سازمان در استان توسط محمد نجفی، رئیس این کانون به حاضران ارائه شد.

کد خبر: 62242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =