ایجاد بیش از ۷ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در دهمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان از ثبت ۷ هزار و ۳۲۹ فرصت شغلی در سامانه رصد طی سال جاری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، مختار احمدی، در دهمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه که به ریاست عبدالوحید محمدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان در محل سالن جلسات شهید قلیوند برگزار شد، گفت: ۲۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه برای استان کرمانشاه مصوب شده است که مهلت جذب آن تا پایان تیرماه سال جاری است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه افزود: تاکنون از هزار و ۹۱۷ میلیارد تومان سهمیه تخصیصی تسهیلات جزء بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه به استان کرمانشاه مبلغ ۶۳۳ میلیارد تومان با پیش‌بینی ۶ هزار و ۵۴۵ فرصت شغلی، جذب شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس سند اشتغال استان، ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی فرصت شغلی پیش‌بینی شده ادامه داد: تاکنون ۷ هزار و ۳۲۹ فرصت شغلی توسط دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه ملی رصد ثبت شده است.

کد خبر: 62248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =