سخنرانی مدیر درمان تامین‌اجتماعی کرمانشاه قبل از خطبه‌های نماز جمعه

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه در نماز عبادی، سیاسی روز جمعه حضور یافت و سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه بود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی کرمانشاه، میثم حجتی پور با تبریک هفته تامین‌اجتماعی گفت: در اقوام، ملل و ادیان مختلف، موضوع درمان مورد توجه ویژه بوده و در دین مبین اسلام، روایات و آیات متعددی درباره توجه ویژه به موضوع درمان موجود است و در قرآن مجید ۲۶۴ آیه اشاره به سه مقوله مهم سلامت جسم، روان و اجتماعی دارد.

وی افزود: سلامت اجتماعی در این موضوعات مورد تاکید بیشتر قرار دارد و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز در بیانات خود به این امر اشاره فرموده‌اند.

حجتی‌پور در ادامه افزود: سازمان تامین‌اجتماعی با توجه به تصویب قانون الزام در سال ۱۳۶۸، مکلف به ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان تحت پوشش این سازمان شد، این تعهدات مهم در دو بخش درمان مستقیم از طریق مراکز ملکی و متعلق به سازمان و درمان غیر مستقیم از طریق خرید خدمت در مراکز طرف قرارداد صورت می‌پذیرد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه گفت: با توجه به اهداف سازمان، مدیریت درمان استان کرمانشاه با تمام ظرفیت در بخش درمان از طریق مراکز ملکی و طرف قرارداد سعی کرده است خدمات تشخیصی درمانی با کیفیت در اختیار بیمه‌شدگان محترم سازمان قرار دهد.

وی افزود: افزایش مراکز درمانی استان از ۶ به ۱۳ مرکز، انجام هتلینگ بیمارستان‌های شهدا و حضرت معصومه (س) و بهبود وضعیت اقامتی بیمار، بازسازی و نوسازی LDR بیمارستان حضرت معصومه (س)، بازسازی آشپزخانه‌های مراکز و خرید تجهیزات جدید، بهسازی و نوسازی تهویه مراکز، بازسازی مراکز تصویربرداری و خرید تجهیزات دیجیتال جدید، ساخت انبار دارویی و ... از جمله اقدامات این مدیریت به منظور افزایش کیفیت ارائه خدمات تشخیصی درمانی به بیمه شدگان و مراجعان این استان است.

کد خبر: 62290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =