بهره‌برداری از بیمارستان جدید تامین‌اجتماعی استان فارس در آینده‌ای نزدیک

سرپرست درمان تامین‌اجتماعی فارس از راه‌اندازی بیمارستان جدید تامین‌اجتماعی استان فارس در کلانشهر شیراز ظرف ۳ تا ۴ سال آینده خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی فارس، همزمان با گرامیداشت هفته تامین‌اجتماعی همایشی از طرف تشکلات کارگری و کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان فارس با حضور معاون استاندار فارس، رئیس خانه کارگر ، مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی استان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان و جمعی دیگر از مقامات مسئول برگزار شد.

در این همایش سرپرست درمان تامین‌اجتماعی فارس با بیان اینکه استان فارس در بین تولیدکنندگان خدمات بهداشت و درمان در رتبه دوم کشور پس از وزارت بهداشت قرار دارد گفت: یکی از مهمترین چالش درمانی در استان فارس، ناشی از مهاجرپذیری این استان و مراجعه بیماران استان‌های همجوار برای درمان به فارس است که باید در زمان تخصیص اعتبار به آن توجه داشت.

بهرام حسن شاهی با اشاره به اینکه بیمارستان جدید تامین‌اجتماعی در استان فارس در کلانشهر شیراز ظرف ۳ تا ۴ سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید ، افزود: این بیمارستان در سطح‌بندی بیمارستانی، به عنوان بیمارستان رویال قرار دارد.

وی همچنین از تغییرات بنیادین در بیمارستان شهید دکتر بهشتی شیراز سخن گفت و افزود: در این بیمارستان از بهترین تجهیزات استفاده شده اما طبیعی است که به دلیل حجم بالای مراجعه‌کنندگان مشکلاتی نیز به وجود آید.

حسن شاهی، کج سلیقگی را یکی از عوامل تعطیلی و جلوگیری از ادامه کار پلی‌کلینیک شهید رضائی دانست و گفت: برای خدمات‌رسانی بیشتر به مراجعه‌کنندگان، جایگزین هایی برای این مرکزدرمانی پیش بینی شده است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره تعرفه‌های پزشکی بیان کرد : اخیرا اقداماتی در دستور کار قرار گرفته که تعرفه‌ها را کمی به سمت واقعیت سوق می‌دهد و اگر این اتفاق محقق شود، قطعا می‌توانیم پزشکان متخصص زیادی را جذب کنیم.

حسن شاهی در پایان، ضریب اشغال تخت‌های بیمارستانی این سازمان در استان فارس را ۸۰ درصد اعلام و بیان کرد: به جز امکانات، نیازمند پزشک هستیم که در این زمینه نیز گام‌های متعددی برداشته شده و به زودی نتایج آن اعلام خواهد شد.

وی در بخش پایانی سخنانش برخی از انتقادات مطرح شده را منصفانه ارزیابی کرد و خواستار هم‌افزایی برای غلبه بر مشکلات شد .

کد خبر: 62293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =