بهره‌برداری از ۷۶ طرح اشتغالزایی بهزیستی در خوزستان

به مناسبت هفته بهزیستی و همزمان در سراسر کشور، ۷۶ طرح خوداشتغالی و کارفرمایی مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی در استان خوزستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان، مدیرکل بهزیستی استان خوزستان در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها که به صورت نمادین در اهواز برگزار شد، بیان کرد: این طرح‌ها خدماتی، مشاغل خانگی و مشاغل خرد بوده که در راستای توانمندسازی و بهبود شرایط اشتغال جامعه هدف اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

مهران کریمیان افزود: ۶۷ طرح به صورت خوداشتغالی و ۹طرح کارفرمایی بوده که برای هر طرح حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی کم‌بهره پرداخت شده است.

وی افزود: این طرح‌ها در شهرستان‌های باوی۶ طرح، ایذه۴، اهواز۷، حمیدیه۵، دزفول۳، دشت آزادگان۱۳، رامشیر۸، هویزه۸، رامهرمز۵، شوش۶، گتوند۵ و شوشتر۶ طرح به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل بهزیستی خوزستان یادآور شد: در سال گذشته برای بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی در سراسر خوزستان آماده سازی شغلی انجام شد و بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات اشتغالزایی به خانواده ها پرداخت شد.

کد خبر: 62339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =