افتتاح اولین مرکز آموزشی و توانبخشی روزانه چند معلولیتی زیر ۱۴ سال در رزن

به مناسبت هفته بهزیستی، اولین مرکز آموزشی و توانبخشی روزانه چند معلولیتی در شهر رزن همدان افتتاح شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل استان همدان، این مرکز آموزشی و توانبخشی روزانه چند معلولیتی با حضور معاون فرماندار، رئیس اداره بهزیستی، رئیس اداره آموزش و پرورش، رئیس شورای اسلامی شهر و مدیر آموزشگاه استثنایی پویای رزن افتتاح شد.

رئیس اداره بهزیستی رزن گفت: افراد دارای معلولیت شهرستان باید دسترسی راحتی به مراکز توانبخشی داشته باشند ، طوری که مجبور نشوند برای دریافت این خدمات به مرکز استان مراجعه کنند. خوشبختانه با راه‌اندازی این مرکز افراد دارای معلولیت شهرستان رزن و درگزین از تردد به مرکز استان بی‌نیاز شده و در شهرستان خود خدمات توانبخشی را دریافت می کنند.

نجیبه رضایی با بیان اینکه استفاده از توانایی‌ها، کشف استعدادها، همچنین بالا بردن توانایی‌های اجتماعی و آمادگی جهت ورود فرد معلول به اجتماع از جمله اهداف مراکز توانبخشی است گفت: این مرکز با ظرفیت اشتغال برای چندین نفر به صورت تمام وقت و پاره وقت، خدمات توانبخشی ( کاردرمانی، گفتار درمانی، روانشناسی و...) به افراد دارای معلولیت جسمی و ذهنی ارائه می‌دهد.

مرکز آموزشی و توانبخشی روزانه چند معلولیتی رزن با مدیریت بخش خصوصی و با هزینه تقریبی ۳۰۰ میلیون تومان با همکاری اداره آموزش و پرورش رزن و آموزشگاه استثنایی پویا رزن راه‌اندازی شده است.

کد خبر: 62443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =