اجرای طرح بیمه تامین‌اجتماعی فراگیر خانواده ایرانی برای اصناف اردبیل

رئیس اتاق اصناف اردبیل از اجرای طرح بیمه تامین‌اجتماعی فراگیر خانواده ایرانی برای اصناف استان خبر داد و گفت: فعالان اصناف جهت ثبت‌نام در سامانه، در روزهای اداری به اتاق اصناف مراجعه کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، عسگر ارغوانی با بیان اینکه در راستای برنامه سازمان تامین‌اجتماعی طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی اجرا می شود، بیان کرد: اتاق اصناف اردبیل با همکاری بیمه تامین‌اجتماعی استان اقدام به دایر کردن میز خدمت در محل اتاق اصناف اردبیل کرده است تا بازاریان و فعالین اصناف مختلف اردبیل در این طرح نام‌نویسی و با حداقل نرخ حق بیمه، نسبت به بیمه تأمین‌اجتماعی خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه استقبال در روز اول خوب بوده است و متقاضیان بر حسب شرایط خود می‌توانند نسبت به هر یک از تعهدات بیمه‌ای ثبت‌نام کنند، گفت: متقاضیان می‌توانند در هر زمان با حق انتخاب و اختیاری از قابلیت تبدیل شدن به سایر تعهدات بیمه‌ای استفاده کنند.

ارغوانی افزود: مبالغ بیمه در سه نرخ مصوب ۱۲ درصد با ۶۵۰ هزار تومان مشمول بازنشستگی، ۱۴ درصد با ۷۶۰ هزار تومان مشمول بازنشستگی و فوت و ۱۸ درصد با ۹۸۰ هزار تومان با تعهدات بازنشستگی و فوت و از کار افتادگی برای استفاده بیمه‌گذاران در نظر گرفته شده است.

رئیس اتاق اصناف اردبیل بیان کرد: طرح به مدت دو ماه از ساعات ۱۰ الی ۱۲ ظهر در محل اتاق اصناف اجرا می‌شود و فعالان اصناف با همراه داشتن مدارک شناسنامه و کارت ملی و همچنین شماره تلفن بنام متقاضی جهت ثبت در سامانه در روزهای اداری مراجعه کنند.

کد خبر: 62448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =