بهره‌برداری از دستگاه رادیولوژی و چند پروژه عملیاتی درمانگاه تامین‌اجتماعی ایذه

دستگاه رادیولوژی دیجیتال و چند پروژه عملیاتی با حضور مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان خوزستان و جمعی از مسولان، در درمانگاه شهدای ایذه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل ازروابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان خوزستان، مراسم بهره‌برداری از دستگاه رادیولوژی دیجیتال و چند پروژه عملیاتی با حضور هدایت‌اله عبدی‌زاده، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان، عبدالله ایزدپناه، نماینده مردم ایذه، باغ‌ملک و دزپارت در مجلس شورای اسلامی، حسن نبوتی، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی در درمانگاه شهدای ایذه برگزار شد.

عبدی زاده، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین (ع) با ارائه گزارشی از وضعیت درمان تامین‌اجتماعی در استان و شهرستان ایذه گفت: امروز بعد از تلاش همه‌گیر همکاران ستادی، درمانگاه شهدا و همراهی نماینده مردم ایذه، باغ‌ملک و دزپارت در مجلس توانستیم دستگاه رادیولوژی و چند پروژه عملیاتی را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه برای خدمات تشخیصی دقیق و بهتر، مجوز خرید یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال اخذ شد افزود: هزینه خرید و راه‌اندازی این دستگاه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال است، همچنین برای تقویت درمانگاه‌های فعال اقدام به خرید ۶ دستگاه دیزل ژنراتور با ولتاژ ۴۰۰ آمپر کردیم که یکی از این دستگاه‌ها به درمانگاه ایذه اختصاص داده شد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان خوزستان به نصب یک دستگاه آسانسور با ظرفیت ۴ نفره اشاره کرد و گفت: برای نصب این دستگاه ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

عبدی‌زاده به مراجعه روزانه بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر به درمانگاه شهدای ایذه اشاره کرد و گفت : درمانگاه تامین‌اجتماعی ایذه، یکی از فعال‌ترین مراکز درمانی سرپایی استان است، با توجه به اینکه این درمانگاه دارای ردیف تشکیلاتی خالی جذب پزشک متخصص است و هیچ مشکلی بابت پرداخت ندارد، جا دارد نماینده مردم ایذه، باغ‌ملک و دزپارت در مجلس و دیگر مسئولان از جمله مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان درباره معرفی پزشکان متخصص به درمانگاه ایذه اقدام کنند تا ما بتوانیم ، رسالتی که داریم را به نحو احسن انجام دهیم.

نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت در مجلس شورای اسلامی، با تقدیر از مدیران تامین‌اجتماعی گفت: از مجموعه تامین‌اجتماعی بابت راه‌اندازی درمانگاه در باغملک و همچنین رسیدگی به وضعیت درمانگاه شبانه‌روزی ایذه تقدیر و تشکر می‌کنم که با درایت خوبی که دارند مسیر را به سمت رضایت‌مندی مردم سوق می‌دهند .

عبدالله ایزدپناه بیان کرد: با توجه به جمعیت بیمه شده ایذه و شهرهای اطراف از جمله دزپارت، باغملک و صیدون، درمانگاه شبانه‌روزی برای مردم این منطقه کافی نیست و سازمان تامین‌اجتماعی باید به فکر ایجاد یک بیمارستان مختص بیمه‌شدگان خود باشد.

نماینده ایذه گفت: ما زمین رایگان در اختیار سازمان تامین‌اجتماعی می‌گذاریم تا سازمان هم این نگاه را به مردم ایذه داشته باشد.

نبوتی نیز با تاکید بر اهدای زمین به سازمان تامین‌اجتماعی گفت: هرچند که جمعیت بیمه شده ایذه ۶۰ هزار نفر است اما این عدد با توجه به اینکه اکثر همشهریان ایذه‌ای محل کارشان خارج از شهرستان است و بیمه آنها در شهرستان‌های دیگر ثبت شده ولی خانواده آنها که جمعیت زیادی را پوشش می‌دهند از خدمات درمانی اینجا استفاده می‌کنند .

فرماندار ایذه تاکید کرد: برای بر طرف کردن مشکلات درمانگاه تامین‌اجتماعی ایذه به زودی جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهیم کرد.

کد خبر: 62468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =