رشد ۸ درصدی مشارکت تعاونی‌های خوزستان در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر سال ۱۴۰۲

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان از رشد ۸ درصدی مشارکت تعاونی‌های خوزستان در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، اصغر رشنودی با اشاره به اینکه رتبه‌بندی و اعتبارسنجی تعاونی‌ها در جشنواره امسال بر اساس ورود و به روزرسانی اطلاعات در سامانه جامع بخش تعاون کشور بود، گفت: متقاضیان حضور در هجدهمین دوره جشنواره تعاونی‌های برتر تا تاریخ ۳۰ تیرماه فرصت داشتند با مراجعه به سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور فرایند نام‌نویسی کنند و تکمیل پرسشنامه را انجام دهند.

وی با بیان اینکه در پایان مهلت نام‌نویسی، بهنگام‌سازی اطلاعات و تکمیل پرسشنامه تخصصی جشنواره، ۳۶۲ شرکت و اتحادیه تعاونی استانی در این امر مشارکت داشتند بیان کرد: خوزستان از لحاظ رتبه ثبت‌نامی پس از استان‌های فارس، تهران، گیلان، هرمزگان، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان در رتبه هفتم قرار گرفت و آمار مشارکت تعاونی‌ها در جشنواره سال جاری نسبت به سال گذشته نزدیک به ۸ درصد افزایش یافت.

رشنودی به آمار ثبت‌نامی در هجدهمین دوره جشنواره تعاونی‌های برتر اشاره کرد و گفت:‌ بیشترین آمار ثبت‌نامی مربوط به شهرستان اهواز با تعداد ۵۴ تعاونی ثبت‌نامی و بیشترین گرایش ثبت‌نامی مربوط به گرایش کشاورزی با تعداد ۹۴ تعاونی ثبت‌نامی است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان ادامه داد:‌ در نهایت پس از انجام فرایند صحت‌سنجی مدارک، مستندات و فعالیت تعاونی‌های ثبت‌نام کننده توسط کارگروه داوری جشنواره تعاونی‌های برتر در دو سطح ملی و استانی معرفی خواهد شد.

وی افزود: ‌مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر استانی و ملی در هفته تعاون امسال (۲ تا ۹ شهریور)‌ برگزار خواهد شد.

کد خبر: 62480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =