اجرای طرح گروه‌های همیار بهزیستی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح گروه‌های همیار بهزیستی در استان خبر داد و گفت: گروه‌های همیار بهزیستی در شهرستان‌های زهک، دلگان و چابهار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، عباسعلی اویسی در این باره گفت: برنامه گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار از سال ۱۳۷۹ از سوی سازمان بهزیستی در اجرای اصول ۲۱، ۲۹ و ۴۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با رویکرد، ارتقاء کیفیت زندگی، ظرفیت‌سازی، ارتقای خودباوری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه هدف و همچنین تغییر رویکرد حمایتی به توانمندسازی، طراحی و به مورد اجرا گذاشته شد.

وی افزود: زنان به عنوان سرمایه‌های فعال انسانی، نقش مهمی در رشد و توسعه اقتصادی جوامع بر عهده دارند. سازمان بهزیستی در اجرای طرح گروه‌های همیار، کاهش وابستگی زنان به چرخه حمایتی این سازمان، افزایش خوداتکایی اقتصادی، روانی، اجتماعی زنان سرپرست خانوار و ارتقاء سطح آموزش و مهارتها در آنها را دنبال می‌کند.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: برنامه گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار به عنوان یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین برنامه‌های سازمان بهزیستی در راستای توانمندسازی و خروج موفق خدمت‌گیرندگان، نتایج بسیار مطلوبی بدنبال داشته و توانسته است در طول مدت اجرا به دستاوردها و موفقیت‌های خوبی دست یابد.

کد خبر: 62527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =