نام‌نویسی داوطلبان شرکت در المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی در ایلام

نام نویسی از داوطلبان شرکت در المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی در استان ایلام آغاز شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان ایلام، علی اشرف تابانی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان ایلام با بیان این مطلب افزود: علاقمندان تا ۱۵ مرداد فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام از طریق کانون‌های بازنشستگی و واحد مستمری شعبه‌های تابعه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این المپیاد در هشت رشته ورزشی و در دو بخش زنان و مردان برگزار می‌شود گفت: رشته‌های المپیاد ورزشی مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی در بخش مردان شامل والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال روی میز بوده و در بخش زنان در هفت رشته والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شنا، شطرنج، تنیس روی میز و بدمینتون برگزار می‌شود.

تابانی افزود: تمامی بازنشستگان، ازکارافتادگان کلی و همسران بازمانده با بیش از ۵۰ سال سن (برای مردان) و ۴۵ سال سن (برای زنان) می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در این مسابقات اقدام کنند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان ایلام گفت: المپیاد ورزشی مستمری‌بگیران سازمان تامین‌اجتماعی بر اساس خط مشی‌های معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان و با هدف ارتقا سلامت، روحیه و نشاط این قشر از مخاطبان برگزار می‌شود.

تابانی گفت: برترین‌های مرحله استانی جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب می‌کنند.

کد خبر: 62582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =