به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی استان همدان، دراین بازرسی مدارک و مستندات قابل ارزیابی این اداره کل در چهار محور سلامت اداری، حقوق شهروندی، ارتباطات سازمانی و شایستگیهای مدیریتی و ارزیابی عملکرد مورد ارزیابی قرار گرفت.
جواد جمور، مدیرکل تامیناجتماعی استان همدان ضمن خوش آمدگویی به همکاران میهمان افزود: تمام تلاش این اداره کل و همکاران استان ارائه خدمت بیمنت و بدون فوت وقت به بیمهشدگان است. به نوعی درصدد هستیم که خدمات سازمان را به بیمهشدگان تقدیم کنیم و تمام مردم بدون اتلاف وقت و با تحمل کمترین هزینه خدمات سازمان را دریافت کنند. به همین منظور در حال حاضر بیش از ۵۶ خدمت سازمان به صورت الکترونیکی و غیرحضوری به بیمهشدگان عرضه میشود.
دراین جلسه همکاران روابط عمومی، ارتباطات مردمی، بازرسی ورسیدگی به شکایات، منابع انسانی، فناوری اطلاعات، خدمات وپشتیبانی به ارائه گزارش مجموعه خود پرداختند و مدارک ومستندات لازم در قالب فایل پاور پوینت ارائه شد که مورد رضایت ارزیابان اعزامی قرارگرفت.
نظر شما