عملکرد اداره کل تامین‌اجتماعی استان همدان زیر ذره‌بین

عملکرد اداره کل تامین‌اجتماعی استان همدان در سال ۱۴۰۱ با حضور همکاران واحد بازرسی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی بررسی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان همدان، دراین بازرسی مدارک و مستندات قابل ارزیابی این اداره کل در چهار محور سلامت اداری، حقوق شهروندی، ارتباطات سازمانی و شایستگی‌های مدیریتی و ارزیابی عملکرد مورد ارزیابی قرار گرفت.

جواد جمور، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان همدان ضمن خوش آمدگویی به همکاران میهمان افزود: تمام تلاش این اداره کل و همکاران استان ارائه خدمت بی‌منت و بدون فوت وقت به بیمه‌شدگان است. به نوعی درصدد هستیم که خدمات سازمان را به بیمه‌شدگان تقدیم کنیم و تمام مردم بدون اتلاف وقت و با تحمل کمترین هزینه خدمات سازمان را دریافت کنند. به همین منظور در حال حاضر بیش از ۵۶ خدمت سازمان به صورت الکترونیکی و غیرحضوری به بیمه‌شدگان عرضه می‌شود.

دراین جلسه همکاران روابط عمومی، ارتباطات مردمی، بازرسی ورسیدگی به شکایات، منابع انسانی، فناوری اطلاعات، خدمات وپشتیبانی به ارائه گزارش مجموعه خود پرداختند و مدارک ومستندات لازم در قالب فایل پاور پوینت ارائه شد که مورد رضایت ارزیابان اعزامی قرارگرفت.

کد خبر: 62624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =