پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان

مدیرعامل خانه‌سازی سازمان تامین‌اجتماعی از پروژه ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان بازدید کرد و از پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲، مهدی رستمی، مدیرعامل شرکت خانه‌سازی به همراه هیاتی متشکل از مدیرعامل شرکت تاسیسات و انرژی، شرکت بازرگانی و فنی مهندسی سازمان با حضور هدایت‌اله عبدی‌زاده، مدیر درمان تامین‌اجتماعی خوزستان و باقری، سرپرست بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان از پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان بازدید کرد.

در این بازدید میدانی، مهدی رستمی در جریان روند پیشرفت فیزیکی پروژه و مشکلات موجود قرار گرفت و دستورات لازم جهت برطرف شدن مشکلات مربوطه را صادر کرد.

وی در جلسه‌ای گفت: این بیمارستان در منطقه ای از آبادان بنا شده است که هیچگونه امکانات درمانی وجود ندارد که با راه‌اندازی آن، نیاز تعداد زیادی از مردم منطقه برطرف خواهد شد .

مدیرعامل خانه‌سازی با ابراز رضایت از سرعت کار گفت: پیشرفت فیزیکی ساخت بیمارستان ۹۷ درصد است که با پایان عملیات اجرایی این آمادگی را داریم نصب تجهیزات را شروع کنیم .

هدایت‌اله عبدی‌زاده، مدیر درمان تامین‌اجتماعی خوزستان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیران ارشد و اجرایی شرکت‌های خانه‌سازی، بازرگانی و تاسیسات انرژی گفت: ما از پیشرفت کار رضایت داریم اما همچنان خواستار تسریع در اتمام کار هستیم .

وی همچنین خواهان تعیین تکلیف شدن تجهیزات مورد نیاز بیمارستان شد.

مدیرعامل شرکت خانه‌سازی و هیأت همراه در بازدید از استان، از ساختمان‌ها و تاسیسات سرمایشی بیمارستان‌های دزفول، شوشتر و بندر ماهشهر دیدن کردند و مشکلات و مسائل مربوطه را مورد بررسی قرار دادند.

کد خبر: 62727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =